...=)....

2009.08.29. 22:36

Most jó!

minden :)

Tegnap volt a szülinapom:D átjött este a barátom... beszélgettünk, jobb kedvem lett sokkal, és neki is. Ennek örültem igazán! 

Előtte nap este imádkoztam.... és gondolkoztam. Elhatároztam, hogy nem fogom szarnak érezni magam, akkor sem ha nagyon rámtör ez az érzés. Mert ilyenkor szomorú leszek, és akkor ő is az, és ezt nem akarom. Szóval... érte megteszem ezt. Mert... nagyon szeretem!

És az a legjobb, hogy tudom, hogy őt Isten nekem szánta:)

És hogy megáldja ezt a kapcsolatot :)

Ettől vagyok nagyon nagyon boldog!

Áldott az Úr!

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr1001347375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása