...új szelek fújnak...

2011.02.14. 21:32

Nem tudom pontosan mi van.. velem. De megváltoztam... Azt hiszem. Kinyílt a csipám, de nem úgy, szerintem nem rossz értelemben... jó igen, vagy hogy rosszat mondok és megbántok valakit... de akkor felismerem, és bocsánatot kérek.. és nem mindenért magamat hibáztatom... és ezt nem akarom elkiabálni de kezdem elhinni hogy értékes vagyok. Persze úgy is lesz olyan alkalom, amikor az ellenkezője fog tudatosulni bennem.. és megint előjön ez a szar és értéktelen vagyok dolog... De most egyelőre kiélvezem ezt :)

Ja és még valami... Tudom kicsit későn, de sikerült, és túl vagyok rajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr522661638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása