...ezt most neked...

2011.04.29. 22:39

Őőő... én úgy érzem, hogy tisztába vagyok magammal. Nem tartom sokra magam.. az tény. De ezt nem érdemlem. De mostmár eljutottam oda, hogy leszarom. Beleröhögök a másik képébe és tovább állok. Ha nem tetszik amilyen vagyok, ha utálsz azért amilyen vagyok.. hát sajnálom. Más majd örülni fog ennek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr312865664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása