...XX...

2010.08.29. 17:11

Szóval szülinap. Meglepetések. Bár sejtettem, hogy lesz valami... meglepődtem. Nem is kicsit. El se tudom mondani nem hogy leírni, hogy mennyire hálás vagyok, és hogy mennyire nagyon szeretem őket. Mindegyiküket. Ők az én második családom. És ezt köszönöm Neked!

2 dolog, ami nagyon megérintett:

"Azt akarom, hogy örömmel töltsön el az, aki vagy, ami vagy, amit birtokolsz és amit még elérhetsz. Arra akarlak ösztönözni, hogy mindig felfelé tekints, arról a pontról, ahol állsz."

 

'Legyél mindig ilyen mosolygós és vidám, mint amilyen vagy, mert Isten ilyenné alkotott, boldognak akar látni és tudom, hogy Te az Ő ajándéka vagy! Én ilyennek szeretlek! És kérlek ne hagyd el a benned levő bolondot. :)'

 

Hát nagyon szépen köszönöm!!

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr312256742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása