...hát ennyi...

2009.10.13. 15:03

Gondolkoztam.Sokat.Vajon mit írjak.Merhogy akarok írni, csak nem tudom mit... Mindegy.Most írok.Bár még most sem tudom mit kéne.Hát de sebaj.Történt sok minden.Jó.Rossz.Olyan amit megosztanék és olyan is amit nem.Bár ide igazából mindent leírhatok, mer olyan nem látja aki ismer, meg ilyenek.És ha látná akkor is.Legalább tudná, hogy mi van bennem, hogy hogy érzek, hogy élek.Sok a kétség.Sok a zavar.Sok minden aggaszt.Sok minden viszont örömmel tölt el.A barátok szeretete.A közösség csodája.Ő.És ő is.Ő van az első helyen, ő pedig a másodikon.Ez így a jó.Ezek jók.De...Van félelem.És 1000nyi rossz dolog.A jövő.A barátok szenvedése.A család szeretetlensége.A sok veszekedés.Az a sok ember akik nem hisznek Istenben.Az hogy nem tartom magamat alkalmasnak Arra, amire Isten szánt.Ettől félek a legjobban.Mégis.... Öröm.Öröm, hogy Hozzá tartozhatom.Hogy ŐT soha soha el nem hagyom.És amíg élek.Neki élek.Ő az első.Ő az életem Ura.Ő az Isten.Ő van velem.Ő a váram.Ő a pajzsom.Ő a szabadítóm.Ő a kősziklám.Ő a menedékem.Ő az életem.Ha Ő nemlenne....akkor már én sem lennék.Nélküle nem jó.Aki azt mondja, hogy jó, az téved....ott valami nagyon nem stimmel. ... ... ...Öröm...Öröm a Szilvi, a Robi...akik Rajta kívül a legfontosabbak.Remélem érzik, hogy szeretem őket.Szeretem.Furcsa.Annyi mindenkinek mondjuk, és sokszor nem gondoljuk komolyan.Ezt annak kéne mondani akit ténylen szeretünk.És nem csak megjátszuk.Én szeretem őket.És igyekszem szeretni mindenkit.És nem rosszat mondani senkiről sem.Jó lenne így élni.Feddhetetlenül.Szeretetben.Dejó lenne ha mindenkit szeretnénk.És tudnánk a másikért élni.Nem magunkért.

 

"Amint én szerettelek titeket, úgy szeressétek ti is egymást. Erről ismeri meg mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha egymást szeretni fogjátok."  János 13, 34-35.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr191447563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.10.14. 17:25:51

Hoppá. Rég olvastalak. Nagyon örülök. Valaha RÉGEN. Én is így éreztem mindenkit szerettem ,elmúlott, taszítanak,ez nem zok és nem panasz.Szeretem és FÉLEM ISTENEM. Majd ő dönt ,melyik igaz.
süti beállítások módosítása