...a beszélgetés...

2009.09.10. 22:30

Ma voltam beszélgetni Péter bával. Arról, hogy ugye mióta a Robi van, azóta Isten a második helyre szorult sajnos, ami nem jó. Mert ha Istennel nem lesz jó kapcsolatom, akkor a Robival sem...

Először is azt mondta Péter bá, hogy fontos beszélgetnünk Istenről.. nem kell állandóan, csak azért beszéljünk egymásnak arról, hogy ki mit élt meg, meg ilyesmi. Aztán kérte hogy állítsak fel 1 sorrendet.... 10 + 1 személy, hogy ki mennyire fontos. Az első hármat írom le... Robi, Isten, Szilvi. A  helyes az lenne ha Isten és Robi helyet cserélnének... Ez pedig csak úgy lehetséges, ahogyan Szilvivel oldottuk meg a dolgokat. Elhagyagoltuk egymást, de leültünk és megbeszéltük. Ugyan ezt kell tennem az Úrral, megbeszélni vele. Ilyen egyszerű... elmondom, hogy ne haragudjon, hogy elhanyagoltam, és hogy nem szeretném, ha ez továbbra is így folytatódna. És elég időd fogok vele tölteni. Olyan időt mikor csak rá figyelek. Azt is mondta, hogy ez azt jelenti, hogy ha az Úr van az első helyen, akkor nem a Robi mondja meg hogy mit tegyek, mit csináljak, és úgymond nem az ő véleménye számít, hanem csak is Istené!

Azt mondta Péter bá, vagyis kérdezte, hogy erről a Robi tud-e hogy nálam hogy van ez a sorrend. Nem tud róla a Robi... de tudni fog, majd ha átjön elmondom neki. Aztán azt kérdezte, hogy a Robinál mi a sorrend? mondtam, hogy nem tudom... de sztem én vagyok az első helyen. Jó lenne ilyenekről beszélni.. én szeretnék is... Csak pár napja is kérdeztem tőle, hogy milyen Istennel a kapcsolata és mondta hogy ezt nem szeretné most elmondani nekem... majd egyszer elmondja... Én meg nem fogom faggatni, mert ez az ő dolga. De Péter bá mondta, hogy ez nem faggatás... mert a kapcsolat arról szól hogy mindent megbeszélünk egymással. Ezért is fogom neki ezt elmondani.

Van egy olyan, hogy kegyelmi háromszög, ahol a 3szög csúcsán van Isten, mi pedig ketten lent. És csak úgy kerülhetünk egymáshoz közelebb ha felfele megyünk a 3szög szárain Isten felé. Ezt is elfogom neki mondani.

Elég tanulságos beszélgetés volt számomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr51374077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányszív (törölt) 2009.09.28. 05:08:32

Vagyok aki vagyok,de nagyon örülök ilyen szépen gondolkozó embertársnak.Istennek köszönöm,
süti beállítások módosítása