...wtf?...

2010.10.07. 19:42

Szóval ez az év... az hogy kérdeztem és kaptam választ. Lehet, hogy nem is a jó helyről jött? Lehet, hogy reménykedtem, engedtem magam reménykedni, és az egész végig csak egy kibaszott kísértés volt? Basszus... Akkor mér volt az a válasz olyan félreérthetetlen? Bár igaz, hogy akinek mondtam, az kb. hülyének nézett vagy ha nem is, nem hitt benne. Biztos igazuk van. Mért nem tud Isten elém állni és megmondani, hogy na .. ez vagy az van. Miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr652354510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása