...hát most na...

2010.10.05. 21:46

"...most mivel így kellett lennie, egy kissé megszomorodtatok különféle kísértések között, hogy a ti megpróbált hitetek, amely sokkal értékesebb a veszendő, de tűzben kipróbált aranynál, Jézus Krisztus megjelenésekor méltónak bizonyuljon a dícséretre, dicsőségre és tisztességre."

Hmm... segíts hogy menjen. Hogy ne legyek x idő után megint szomorú. Hogy tudjam feldolgozni a dolgokat. Hogy legyen újra hitem. Igazi, megpróbált hitem. Amit nem fúj el a szél. Amit nem tudok és nem is akarok véka alá rejteni. Ami úgy ragyog mint az égen a csillagok. Ami fénylik, ég, lobog és soha ki nem alszik. Ilyen hitet szeretnék. Nem mondom azt, hogy ha szeretsz add meg ezt. Mert a nehézségek úgyis jönni fognak, főleg akkor amikor a legjobban vagyok, akkor majd jön minden csőstül. De nem akarok kétségbeesni, nem akarok bedepizni. Bízni akarok benned akkor is amikor teljes a sötétség. Amikor úgy tűnik, hogy nincs kiút.. tudni akarom, hogy van, hogy te készítesz valami többet, valami jobbat. Valamit amiért érdemes élni, amire megéri várni, amiért nem kell a múltban ragadni. Belefáradtam abba, hogy vádlón tekintek az égre... rád, hogy miért mi okból történt minden. Belefáradtam, hogy semmit nem értek. Ezután sem fogok gondolom.. de nem akarok már így élni, hogy ez határoz meg. Én lekarom zárni. Mintha soha meg sem történt volna. Persze holnap már nem így fogom gondolni. De most igen. Minnél erősebben akarok felejteni, és túl lépni a múlton, az annál nagyobb erővel követ és nem hagy... erről álmodok, ez tölti ki a gondolataimat. Ha már vége van bizonyos dolgoknak, és én is akarom hogy vége legyen, akkor miért kisért? Ezért vagyok összezavarodva, ezért nem értem. Ha tudnám, hogy ez tőled van, akkor jó jöjjön, vállalom a szenvedést. De ha nem tőled van akkor nee... akkor segíts leküzdeni. Adj erőt. És hát jó lenne ha tudnám is.. nem csak a vakvilágba küzdenék... hanem valamit mondanál esetleg amit az én kis butus fejemmel meg is értek, hogy na most ez tőlem van... ne add fel, vagy ez nem tőlem van.. küzdj ellene, segítek. Valamit.. kérlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr552348139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása