...más...

2010.07.08. 09:21

Csak egyszerűen nem értem. Azt hittem, hogy... de nem most teljesen mást érzek és nem értem miért!? Nem tudom szavakba önteni, nem tudom leírni, elmondani. Nem tudom mért érzem ezt. Nem tudom mért nem akarom már. Azt mondtad várjak és legyek türelmes, én megtettem és erre mit kapok? Már nem érzek semmit? Most komolyan? De én akarom érezni. Én akarom akarni...

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr402137852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása