...csak rólad...

2009.09.23. 22:23

Valamit mindig elrontok... Sosem lehet jó semmi, mert valamit mindig teszek ami nem jó.

 

Beszéltem Péter bával, hogy mi lenne ha a Robi itt aludna... Azt mondta, hogy nem lenne jó, mert nem bírnánk ki azt, hogy ne feküdjünk le... Lehet, hogy igaza van. Biztos...

A Robi is mondta... nem baj, meg az sem ha keveset találkozunk. Annál jobb lesz majd. Persze, jobb lesz... tudom. De akkor is szar... csak nekemszar? Csak nekem hiányzik ennyire? Néha ezt érzem... mintha őt nem is érdekelné. De biztos érdekli. Szeret. Engem szeret. Olyan furcsa. Nem gondoltam volna, hogy engem lehet így szeretni, hogy van aki olyannak szeret amilyen vagyok. Nem azért mert ez tettem vagy azt. Hanem csak szeret és pont. Tök jó. Csak tudjam megbecsülni. Érte akarok élni. Azért hogy ő boldog lehessen. Mellettem. Mert szeretem.

És Istent is.

Eddig szép és jó volt minden. Ma tettem valamit amire nem vagyok büszke...:( És most rossz... megint... elszúrtam...

 

 

Zene nem szól már és minden távol jár,

Jöhetek hozzád!
Mit is mondhatnék, mit hozhatnék eléd,
Mi neked is érték?
Többet, mint egyszerű dalt, ami halkan elhal,
Hadd hozzam azt, amit vársz!
Tudom, hogy mélyebbre látsz puszta felszínen át,
Bennem Te kincset találsz!

Szavak nem tudnák elmondani, Atyám,
Ami méltó hozzád.
Lehet, semm
im nincs, mit adhatnék neked,
Fogadd lényemet.
Több ez, mint egyszerű dal, ami halkan elhal,
Hadd hozzam azt amit vársz!
Tudom, hogy mélyebbre látsz puszta felszínen át,
Bennem Te kincset találsz!

Adj nekem, Uram, imádó szívet, ami csak rólad szól
Mi csak rólad szól, Jézus
Ne ródd fel nekem, hogy mássá tettem
Ami csak rólad szól, csak rólad szól, Jéz
us

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr541403066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása