...reménytelenség....

2009.08.27. 11:30

A reménytelenség így szól:"Mindig is az leszek, aki voltam, és azzal az önértékeléssel kellélnem, amim van. Az vagyok aki vagyok, nem tudok megváltozni. Reménytelen eset vagyok." Ez egy olyan csapda, amely teljesen le tud bénítani bennünket. Abból az érzésből ered, hogy az illető valamit annyira elhibázott, vagy olyan nagy kudarcot vallott, hogy azt már nem lehet orvosolni, nincs rá megoldás.

Sokrszor én ebbe a csapdába kerülök... Reménytelen esetnek érzem magam, és egy nagy rakás... hát szerencsétlenségnek.

DE

Tudom azt, hogy van megoldás!!

És hogy mi a megoldás?

Egy barátom szokott segíteni...

A neve Jézus

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr501341554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása