...mi lesz?...

2010.08.20. 16:36

Nem tudok bízni benne. Nem tudok hinni benne. Nem megy egyszerűen. Adott nekem valamit.. aztán elvette tőlem. Nekem adta. Akkor miért vette el? Mire akar tanítani? Miért jó neki az hogy ha nekem fáj?

Azt mondta Peti bá, hogy ha közelebb kerülök Istenhez jobb lesz és válaszokat is fogok kapni... Amikot közel vagyok néha hozzá, akkor vagyok biztos a jövőben. Amikor távol akkor kételkedek.

De most egyszerűen hozzá se akarok szólni... Megbántott. Csalódtam. És nem értem. És fáj.

Azt se akarom, hogy szülinapom legyen.... Nem akarok semmit se már, csak hogy múljon el a fájdalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr22235497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása