...menni fog...

2010.08.01. 22:06

Mostmár aztán elegem van... azért se leszek rossz kedvű... a kukim tele van mááár nem érdekel, nem leszek gatyán nem leszek depis... akkor se ha valami elromlik akkor se ha visszaemlékezem dolgokra amik pont ilyenkor történtek... akkor se ha nem tudom nem lesz rossz kedvem, nevetni fogokés örülni fogok az életnek. Örülni fogok és kész. Régen is életvidám voltam, az akarok lenni megint!!! És az is leszek, nem fogom feladni, mert ez fontos és mert most elszánt vagyok és leszarom, nem is tudom már mit szarok le mert itt elment mellettem egy nagy pók én meg itt na szóval kicsit beszartam.. na mindegy szóval értitek... most elszánt vagyok! Csak az a baj, hogy már most a sírás kerülget...no mindegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr662192056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása