...ha én azt tudnám...

2010.06.29. 19:23

Csalódtam magamban. Nem is tudom mit írjak. Mivel kezdjem. Panaszkodjak megint? Nem nem... Vagy mégis? Próbálok nem félni, rettegni semmitől, nem kételkedni és hinni a csodákban. Igen. De azt hiszem megcsömörlöttem vagy nem tudom. Egyszerűen néha jól érzem magamat egy idő után meg belefáradok. De nem tudom mibe fáradok bele. Esküszöm nem tudom. De elfáradtam. És a türelmem is kevés. És a kedvem is szar. És nem tudom miért. Gondolkoztam rajta, a tegnap estén, azon ami miatt sírtam és igen fájt, de ez így nem működik. Táborba se megyek... Én nem akarom ezt. Ezt az egészet. Miért nem lehet kitörölni a 2009-es évet? Mért nem felejhetek el mindent? miért...

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr112119248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása