...nem bírom...

2010.03.14. 23:09

Nem akarom sajnáltatni magamat... de miért kell nekem szenvednem? Tudom hogy van egy csomó ember akik nállam sokkal rosszabakat éltek és élnek meg. Velem csak szakítottak, de ez... én ezt nem bírom. Persze az idő segít.. rohadtul nem segít, se az idő se semmi más... Én ezt már nem bírom... nem értem, hogy miért van ez, és miért velem... Miért? Mire akasz ezzel tanítani? Hm? Mond meg... legalább mond meg, ha már szenvednem kell.... Mire jó ez az egész? Mire?????? Lehet hogy ez csak kis piti dolog... de nekem rohadt nagy... és én most már kezdem feladni... nem tudom, mit adok fel.. de felfogok mindent adni. Elegem van. Elegem. Nem tudom változni se, akárhogyan is szeretnék. Nem megy. Sose fog menni.

Mikor jön már a jó? Mikor? Hol késik...?:(

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr981840033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása