...vicc...

2010.05.20. 20:44

Hát ez komolyan hihetetlen... végre értitek? vééégre már kapok olyan valamit ami nem tudom annyiszor kértem hogy mutasson valamit.. már azt is elfogadom hogy ha a válasz nem. Tényleg csak akkor hagy felejtsek... de nem a válasz most is mint mindig mikor kétségbeesek és újra megkérdezem igen. és nem nem. értitek? nem baj ha nem. én igen az a lényeg és akkor amikor kapok valami ilyen pozitív dolgok "jelet" akkor másnap vagy harmadnap vagy akármikor a közeljövőbe jön valami ami persze hogy elbizonytalanít és kétségeket támaszt bennem. Hihetetlen.. ma közölték velem hogy hát már nemnagyon érdeklem igen igen túl lépet rajtam. hát köszi, kb ott helybe majdnem elbőgtem magam. csodálatos. mindegy már már komolyan nem tudom miben és mit higgyek.. eléggé szétcsúsztam már.

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr132019100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása