...Miért?...

2010.01.01. 19:59

Nem tudom, hogy mire akar tanítani... nem tudom, nem értem.... de muszáj várnom, és türelmesnek lennem... Sokszor érzem azt, hogy nem bírom, kész vége és feladom. De nem szabad feladni... Élni kell, akkor is ha nagy bajok és nyomorúságos idők vannak. Élni kell. Istennel. De olyan nehéz sokszor vele élni... Nehéz elfogadni, hogy ami most iszonyatosan rossz, az később majd a javamra válik. Mert tudom, hogy jó  lesz később, de mikor? És ezzel mire tanít? mért nem értem? Mért vannak kétségeim? Mért nem egyszerű az élete a hívőknek? Mért nem vagyok bölcs, hogy tudjam mi jó és mi rossz? És mért vagyok ilyen...? Ilyen nem is tudom... bizonytalan? Mért nem értem meg egy szóból vagy érintésből, hogy valaki szeret és akar? Mért van ennyi miért? Miért...? Csak kérdések, de semmi válasz... Csak rossz dolgok, és megfogadtam, hogy igyekszem meglátni a rosszban a jót.. de nem megy. Mért nem megy? Mért nehéz minden? Miért nehezítem meg még énis a dolgokat? Az enyémet meg a másét is? Miért félek ennyire a jövőtől? Ajjj miért???????????????? Valaki mondja meg.... Valaki segítsen.... Nem bírom...

A bejegyzés trackback címe:

https://tothecross.blog.hu/api/trackback/id/tr631637858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása